پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495722 تاریخ : 1398/10/04-17:09:41
,10033,22,
7060 متر مربع از اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد

7060 متر مربع از اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف 7060 مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده سبزکوه در شهرستان کیار خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی اظهار داشت: 7060 متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده سبزکوه در شهرستان کیار تغییر کاربری داده شده بود که با پیگیری حفاظت محیط زیست استان، دستور مقام قضایی و همکاری مأموران انتظامی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد. 
وی افزود: 2 نفر متخلف در جریان این تصرف به دستگاه قضایی معرفی شدند. 
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد:   شورای حفظ حقوق بیت المال و تعامل ویژه بین اداره کل حفاظت محیط زیست و مراجع قضایی استان زمین خواری در مناطق حفاظت شده را به کمترین سطح خود رسانده است. 
در سال گذشته 116609 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کیار از دست سودجویان خارج شده است.
شهرستان کیار دارای حدود 30 درصد از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری است و بخشی از مناطق حفاظت شده سبز کوه و هلن در این شهرستان قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران