پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 420968 تاریخ : 1397/08/18-12:41:51
,15,
5 روز مانده تا آغاز رویداد بزرگ ITE 2018

شمارش معکوس چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران؛

5 روز مانده تا آغاز رویداد بزرگ ITE 2018

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)، پنج روز دیگر آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این رویداد 22 تا 24 آبان ماه سال جاری به همت مرکز فابا برگزار می‌‌شود.

صنعت بانکداری و پرداخت کشور در این فرصت  3 روزه می‌تواند پلن B خود را برای برون رفت از شرایط انسداد احتمالی و محدودیت‌های ناشی از تحریم بررسی کند. 
در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران، چندین جشنواره، سمینار، نشست و کارگاه علمی پیش‌بینی شده است. شخصت‌های سیاسی و اقتصادی و بزرگان صنعت بانکداری و پرداخت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد حضور خواهند داشت و از غرفه‌ کسب و کارها و استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه بازدید می‌کنند.
برخی از این رویدادها و دیدارها، فرصت مناسبی برای بحث در مورد راهکارهای صنعت بانکداری و پرداخت کشور به منظور حفظ روابط بین‌المللی خود هستند.
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران در فضایی به وسعت پنج هزار و پانصد متر مربع برگزار می‌شود.
در ITE 2018 محل‌هایی برای برگزاری نشست‌های مربوط به مذاکرات تجاری و گفت‌وگوهای چند جانبه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تراکنش ایران، در موعد برگزاری این رویداد از ساعت 9 تا 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران