پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520401 تاریخ : 1399/07/08-12:56:45
,11,
4 تفاهمنامه همکاری مشترک توسط سازمان بنادر به امضا رسید

در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی؛

4 تفاهمنامه همکاری مشترک توسط سازمان بنادر به امضا رسید

همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی دریانوردی 4 تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان بنادر و دریانوردی با گمرک جمهوری اسلامی ایران، مرکز تحقیقات راه و مسکن وزارت راه و شهرسازی و دو شرکت فعال در زمینه ارائه خدمات پروازی جهت عملیات های جستجو و نجات و پایش آلودگی های دریایی به امضا رسید.

به گزارش بانک و صنعت، امروز سه شنبه 8 مهرماه در مراسم روز جهانی دریانوردی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد ارگان های دریایی در سالن آمفی تئاتر سازمان بنادر برگزار شد، «تفاهم نامه جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی»؛ «تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف علمی- پژوهشی، مطالعاتی، آموزشی و خدمات مشاوره ای» و «خدمات پروازی جهت عملیات های جستجو و نجات و پایش آلودگی-های دریایی» منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری جستجو و نجات و مقابله با آلودگی های دریایی بین سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی ایران، در راستای اجرای طرح ملی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی در آب های تحت حاکمیت و بهره گیریِ بهینه از امکانات، ظرفیت ها و توان نهادها، سازمان ها است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرزبان اقتصادی کشور، می تواند در تحققِ انتظاراتِ سازمان بنادر و دریانوردی و انجام تکالیف قانونی در ارتباط با نجات افراد مضطر در دریا و حفاظت از محیط زیست دریایی بسیار مؤثر باشد.

همچنین تفاهم علمی- پژوهشی در راستای تقویت همکاری، تبادل تجارب و دانش میان سازمان بنادر و دریانوردی و مرکز تحقیقات راه و مسکن وزارت راه و شهرسازی، «تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف علمی- پژوهشی، مطالعاتی، آموزشی و خدمات مشاوره ای» به امضا رسید.

بهره برداری متقابل از ظرفیت های موجود، فراهم سازی ارتباط و گسترش همکاری ها در زمینه های آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و مشاوره ای از اهداف این تفاهم نامه است؛ این تفاهم نامه برای مدت پنج سال معتبر خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 442
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران