پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576425 تاریخ : 1400/01/16-16:20:01
,6,
3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

3700 خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از گازسوز شدن رایگان 3 هزار و 700 خودرو از زمان اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست با اشاره به اجرای این طرح اظهار کرد: از زمان اجرای طرح 3 هزار و 700 خودرو در گیلان گازسوز شده و این رقم حاکی از رشد 12.1 درصدی نسبت به ماه گذشته و 1.2 درصدی نسبت به هفته گذشته است.

وی با اعلام اینکه بیشتر خودروهای عمومی استان گازسوز شده و بقیه نیز در حال انجام است، افزود: 555 خودرو نیز تأیید شده اند و در صف انتظار برای اجرای این طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند و متقاضی هستند، خواست هرچه سریع تر مشخصات خود را ثبت و فرآیند ثبت نام خود در سامانه GCR.NIOPDC.IR را تکمیل کنند.

بالادست با تشکر از همراهی سازمان هایی که برای اطلاع رسانی به موقع اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی با این شرکت همکاری داشتند، اظهار کرد: اطلاع رسانی در سطح استان به ویژه در میدان های اصلی، مکان های پرتردد خودروها و جایگاه های عرضه سوخت انجام شده است و همچنان ادامه دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 464
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران