پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 487954 تاریخ : 1398/04/29-08:15:37
,15,
3 میلیون کاربر فعال در پیام رسان گپ / فعالیت بیش از یک میلیون کاربر خارجی در گپ

انجیدنی؛

3 میلیون کاربر فعال در پیام رسان گپ / فعالیت بیش از یک میلیون کاربر خارجی در گپ

مدیرعامل پیام رسان گپ: هم اکنون در پیام رسان گپ 3 میلیون کاربر فعال و همچنین بیش از یک میلیون کاربر خارجی در زمینه زیرساخت های کسب و کار، استارت آپ ها و مشتری های کسب و کار فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، مهدی انجیدنی مدیر عامل پیام رسان گپ در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در نشست خبری (جمعه 28 تیر 1398) گفت: گپ یک پیام رسان تجاری با هدف ایجاد کسب و کار از سال 90 کار خود را آغاز کرد؛ در حال حاضر این پیام رسان 3 میلیون کاربر فعال، در زمینه زیرساخت های کسب و کار، استارت آپ ها و مشتری های کسب و کار فعالیت می کنند.

وی افزود: با راه اندازی گیم سنتر در گپ، در داخل و خارج از کشور با هزینه اندک جذب مخاطب صورت می گیرد. سرمایه گذاری در این حوزه را شرکت MTN و ایرانسل آغاز کرده است.

 

 

انجیدنی با اشاره به همکاری MTN آفریقا با گپ اظهار کرد: این همکاری در قالب کیف پول و ارزهای دیجیتال می باشد و امکان تبادلات بسیار آسان با 8 کشور قاره آفریقا را در حوزه های اقتصادی و توریسم می شود.

مدیر عامل گپ درباره حمایت از پیام رسان ها بیان کرد: با وجود آنکه که سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل در ایران فعال است دولت مردان از اپراتورهای خارجی استفاده می کنند؛ جز معدود کشورهایی هستیم که دولت مردان آن از زیرساخت های خارجی استفاده می کنند، لذا می خواهیم از زیرساخت های داخلی کشور حمایت شود که دولت مردان در راس آن هستند.

وی در خصوص کند بودن سرورها گفت: vpn باعث کندی سرورها می شود؛ همچنین به زودی یک مود اروپایی به گپ اضافه می شود و کاربرانی که از vpn استفاده می کنند، با استفاده از مود اروپایی ، سرعت بهبود می یابد.

انجیدنی با بیان اینکه بیش از یک میلیون کاربر خارجی در گپ فعال هستند، گفت: همچنین 12 سال در انگلیس دفتر داریم و با کشورهایی که با ایران رابطه خوبی دارند با برند خودمان همکاری می کنیم و با کشورهایی که در رابطه با ایران محتاط هستند با برند انگلیسی همکاری صورت می گیرد.

وی درباره برنامه های پیش رو گپ اظهار کرد: هزینه های اولیه استارت آپ ها حذف و هزینه های ورود به بازار و بازاریابی را کاهش دهیم. همچین گسترش بین المللی تا پایان سال جاری انجام شود.

وی در پایان گفت: بیشتر از تحریم های آمریکا از تحریم های داخلی می ترسیم، امیدواریم مانع کار ما نشود و اجازه دهند رشد کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران