پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452190 تاریخ : 1398/01/11-15:44:32
,11,
14 هزار راهدار به دلیل شرایط نامساعد جوی در حال آماده باش هستند

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری:

14 هزار راهدار به دلیل شرایط نامساعد جوی در حال آماده باش هستند

اکبری گفت: با توجه به بارش های پیش رو، 14 هزار راهدار، 9 هزار ماشین‌آلات و 2 هزار گشت راهداری در راه‌های کشور مستقر هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص تدابیر اندیشیده شده بابت ورود سامانه بارشی که از امروز سراسر کشور را در بر خواهد گرفت، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که بلافاصله به همکاران‌مان در راهدارخانه‌ها داده شد همه در راه‌هایی که پتانسیل بارندگی شدید دارند، مستقر هستند و اطلاعات هواشناسی به صورت لحظه‌ای به همه استان‌ها مخابره می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌های هدف و مورد نظر به صورت آماده‌باش کامل است و در این بین 14 هزار راهدار به انضمام 9 هزار ماشین‌آلات و 2 هزار گشت راهداری در راه‌های کشور مستقر هستند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: طبق قولی که رییس جمهوری محترم و مقام عالی وزارت در مصاحبه‌ها و بازدید‌های خودشان داشتند این قول را می‌دهیم که ظرف یکی، دو ماه آینده بازگشایی‌های اضطراری محور‌ها انجام و ترمیم‌های موقت انجام شود تا طی شش ماه کار اساسی آن‌ها انجام بگیرد.

وی درخصوص بازگشت مسافران نوروزی با اشاره به اینکه عمده مسافران از پایتخت بوده‌اند، اظهار کرد: در این مدت کوتاه حدود 700 هزار خودرو از تهران خارج شده‌اند و بیشترین تخلیه بار خودرویی از پایتخت بوده است. انباشتگی این خودرو‌ها در گیلان و مازندران است که از 230 هزار خودرو انباشته شده در این دو استان 170 هزار خودرو پلاک تهران را دارند که در این چند روز برخواهند گشت.

وی افزود: توصیه ما این است که افراد، سفر‌های خودشان را برای بازگشت امروز متوقف کرده و سه‌شنبه بازگردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران