پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1139 تاریخ : 1390/04/29-00:00:00
,10,
کاهش هزینه برق مصرفی  وزارتخانه و موسسات

توصیه های آگاهسازی سازمان بهره وری انرژی ایران

کاهش هزینه برق مصرفی وزارتخانه و موسسات

، موسسه سابا در اقدامی به ارسال راهکارها و توصیه های کاهش هزینه برق مصرفی در بین وزارتخانه­ها، موسسات و مراکز مختلف کرده است.

به گزارش روز چهار شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت : سابا در راستای اهداف خود در زمینه ارتقاء توسعه کارآیی انرژی در کشور و سیاست­های مقام معظم رهبری در زمینه اصلاح الگوی مصرف و همچنین طرح هدفمندسازی یارانه­ها اقدام به ارسال مطالب و توصیه­های بسیار ساده و کاربردی در زمینه نحوه استفاده بهینه از انرژی برای وزارتخانه ها و موسسات مختلف نموده است.

 از آنجا که این توصیه­ها در صورت بکارگیری توسط مخاطبین و مشترکین برق می­تواند تا حدود 40 درصد در کاهش هزینه­های برق مصرفی محیط کار یا زندگی آنان موثر باشد. دفتر روابط عمومی به منظور اطلاع­رسانی وسیع و گسترده­تر و برخورداری هر چه بیشتر هموطنان عزیز از تاثیرات چشمگیر این راهکارها در کاهش هزینه برق آنان، اقدام به تهیه و ارسال CD توصیه­هایی بسیار ساده و کاربردی در زمینه نحوه استفاده بهینه از انرژی با عناوین «اصناف محترم چگونه هزینه برق مصرفی محیط کار خود را کاهش می­دهند.»، « چگونه هزینه برق مصرفی منازل خود را کاهش دهیم»، « روش­های ساده کاهش هزینه­های برق مصرفی در سازمان­ها، ادارات و مراکز تجاری» و « چگونگی کاهش هزینه برق مصرفی در ماشین لباسشویی، کولرهای آبی و گازی، یخچال و فریزر و وسایل روشنایی و معرفی برچسب انرژی» در وزارتخانه­ها، سازمان­ها، مجلس شورای اسلامی، شهرداری­ها، استانداری­ها، قوه قضاییه و ... نموده است.

لازم به ذکر است سابا به منظور آگاهسازی عمومی در زمینه مدیریت مصرف انرژی این توصیه ها و راهکارها را از سال 89 در مطبوعات کثیرالانتشار چاپ نموده است که این اقدام کماکان در روزنامه ایران بصورت مستمر در حال انجام می باشد.

این گزارش می­افزاید: علاقمندان به دسترسی در زمینه راهکارهای کاهش هزینه برق مصرفی و سایر حوزه­های مرتبط با مدیریت انرژی می­تواند به سایت سابا به آدرس www.saba.org.ir مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران