پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446183 تاریخ : 1397/10/26-15:43:18
,10028,22,
10 درصد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کرمانشاه را کارگران ساختمانی تشکیل می دهند

10 درصد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کرمانشاه را کارگران ساختمانی تشکیل می دهند

حمیدرضا قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه با رئیس اتحادیه صنفی کارگران ساختمانی این استان در خصوص روان سازی نحوه خدمت رسانی و رفع دغدغه های کارگران ساختمانی به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قاسمی در این دیدار ضمن تشکر از روند خدمت رسانی و بازرسی از محل اشتغال کارگران ساختمانی توسط بازرسان اتحادیه انجمن صنفی ،احساس مسئولیت،توجه جدی  به حق الناس، دقت و حساسیت ویژه در هنگام بازرسی از محل اشتغال آنان را امری لازم و ضروری دانست و خدمت رسانی و رفع مشکل از حوزه کاری کارگران ساختمانی را فرصتی مغتنم برای همه همکاران، خصوصا بازرسان قلمداد کرد.

رئیس انجمن کارگران ساختمانی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از کسانی که به عنوان کارگر ساختمانی فعالیت دارند و هنوز برای ثبت نام و تشکیل پرونده مراجعه نکرده اند در خواست کرد هرچه سریعتر به اتحادیه کارگران ساختمانی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه این دیدار، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با کارگران ساختمانی ملاقات و گفتگو و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد و اظهار داشت: بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر (ص) نشانه با ارزش بودن کار و تلاش و حرفه ارزشمند کارگری است. همچنین تلاش و کوشش کارگران عزیز در راه کسب روزی حلال برای بهتر کردن وضعیت معیشت خانواده خود ،برابر جهاد در راه خدا بوده و استواری و استحکام خانواده و جامعه را به دنبال خواهد داشت.

قاسمی گفت: استان کرمانشاه دارای 25 هزار نفر بیمه شده در گروه کارگران ساختمانی است که 10,25 درصد از کل بیمه شدگان تامین اجتماعی اصلی را تشکیل می دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 397
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران