پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512281 تاریخ : 1399/02/16-13:00:38
,7,
ورشکستگی سراسری صنعت طلا و جواهر مصداق ندارد

ورشکستگی سراسری صنعت طلا و جواهر مصداق ندارد

محمدولی در رابطه با اظهار نظرهایی درباره ورشکستگی سراسری صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه قسمتی از این ادعا درست است، گفت: به دلیل اینکه قیمت فلز طلا گران است مردم برای خرید استقبال نداشتند. در روزهای عادی استقبال کم بود و اکنون با شرایط فعلی دیگر استقبالی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، آیت محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت، در رابطه با اظهار نظرهایی درباره ورشکستگی سراسری این صنعت اظهار کرد: قسمتی از این ادعا درست است چرا که با شیوع ویروس کرونا طبیعتا تمام کسب وکار صنعت طلا و جواهر در بخش تولید تا چند روز گذشته در تعطیلی کامل بود و به دلیل اینکه قیمت فلز طلا گران است مردم برای خرید استقبال نداشتند. در روزهای عادی استقبال کم بود و اکنون با شرایط فعلی دیگر استقبالی وجود ندارد و کارگاه ها به آرامی استارت کار خود را می زنند.

ورشکستگی سراسری صنعت طلا و جواهر مصداق ندارد

وی خاطرنشان کرد: با توجه مطرح بودن بحث ورشکستگی صنعت طلا و جواهر ، شاید جمله "ورشکستگی سراسری صنعت طلا و جواهر" مصداق نداشته باشد ، اینکه صاحبان کسب و کارهای این صنعت ضرر و زیان دیدند و مشکلاتی دارند درست است، صنعت طلا و جواهر دچار این معضلات و گرفتاری ها شده است.

محمدولی در رابطه با اجرایی شدن اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده صنعت طلا و جواهر گفت: همانطور که بصورت شفاهی اطلاع پیدا کردیم، گفته شده شورای نگهبان ده روز دیگر طبق قانون مهلت دارد جواب دهد، مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرده و هنوز از شورای نگهبان به مجلس برنگشته است.

سنگینی مالیات بر ارزش افزوده بر دوش صنعت طلا و جواهر

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: براساس مصوب نمایندگان مجلس مبنی بر صفر شدن مالیات بر ارش افزوده از اصل طلا اتفاق افتاده و ما امیدواریم هرچه زودتر بخشنامه و اجرایی شود. چراکه با عدم اجرایی شدن این اصل همان معضل و گرفتاری ها بر دوش صنعت طلا و جواهر وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران