گسترش خدمات آنلاین، راه بهینه برای پاسخگویی به مشتریان است
عضو هیأت مدیره بانک، گفت: با توجه به افزایش سریع تعداد مشتریان بانک، راهی به جز گسترش خدمات آنلاین نداریم؛ زیرا شعب ما ظرفیت پذیرش این تعداد مشتری را نخواهند داشت.
به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران ، نشست هم اندیشی رؤسای شعب و دوایر ستادی بانک در استان تهران با حضور «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک، «سید قاسم هاشمی راد» معاون مالی مدیرعامل بانک، «رضا قرایی پور» سرپرست معاونت امور برنامه ریزی و توسعه بانک و «احمدرضا فرجی» معاون مدیر امور شعب استان های بانک و جمعی از مدیران برگزار شد.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/گسترش-خدمات-انلاین-راه-بهینه-برای-پاسخگویی-به-مشتریان-است.bos