• | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694088 تاریخ : 1403/07/17-16:17:13
,10025,
کمیته های فنی بین رشته ای، تسهیل فرایندها، چابک سازی و نهایتاً افزایش سطح رضایت مندی را فراهم کنند

کمیته های فنی بین رشته ای، تسهیل فرایندها، چابک سازی و نهایتاً افزایش سطح رضایت مندی را فراهم کنند

با حضور مدیرعامل، عضو هیأت مدیره، معاونین، جمعی از مدیران فنی و مدیران شعب بیمه سرمد، کمیته های فنی بین رشته ای به منظور تسهیل فرایندهای اجرایی و چابک سازی آغاز به کار نمودند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد،

دکتر بهشتی نژاد:
کمیته های فنی بین رشته ای، تسهیل فرایندها، چابک سازی و نهایتاً افزایش سطح رضایت مندی را فراهم کنند.

با حضور مدیرعامل، عضو هیأت مدیره، معاونین، جمعی از مدیران فنی و مدیران شعب بیمه سرمد، کمیته های فنی بین رشته ای به منظور تسهیل فرایندهای اجرایی و چابک سازی آغاز به کار نمودند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در جمع معاونین و مدیران شرکت در خصوص تشکیل کمیته های فنی بین رشته ای در شرکت بیمه سرمد مطرح کرد: در سفرهای استانی و بازدیدهای دوره ای که به منظور رفع مشکلات و موانع احتمالی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور صورت پذیرفت، لزوم تشکیل کمیته های فنی بین رشته ای به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان، تسهیل فرآیندهای اجرایی و چابک سازی شرکت احساس شد، بر این اساس ایده تشکیل کمیته های فنی بین رشته ای در 5 حوزه شکل گرفت تا هر یک از این کمیته ها با حضور مدیران فنی رشته، باعث حذف بروکراسی اداری و حل ریشه ای موانع و مشکلات شعب و شبکه فروش گردند.

مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر لزوم مدیریت زمان و القای حس خوب به مشتریان مطرح کرد: با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در ذائقه افراد و همچنین دغدغه های نسل جدید در زمینه سرعت انجام امور و افزایش استفاده از فناوری های نوین، صنعت بیمه و شرکت ها به منظور ارتقای سطح رضایتمندی می بایست همراستا با تفکرات جامعه گام بردارند.

در ادامه جلسه زاهدی نیا، عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از تشکیل کمیته های فنی، این قبیل فعالیت ها را منجر به ایجاد هم افزایی، هماهنگی و همکاری موثر بین شبکه فروش، مدیران شعب و شرکت و در نهایت منتج به ایجاد جهش و پیشرفت در زمینه خلق محصولات جدید دانست. وی همین نگرش حرفه ای و تخصصی به مسائل مختلف توسط تیم مدیریتی را از عوامل مهم در خروج از زیان و به سود رسیدن شرکت دانست.

محسن بزرگ زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد نیز با اشاره به استراتژی و چشم انداز بیمه سرمد مبنی بر افزایش سرعت ارائه خدمات با کیفیت و بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، هدف از تشکیل این کمیته ها را ایجاد هم افزایی بین رشته ای، تسهیل فرایندهای اجرایی و کوتاه شدن فرآیند پرداخت خسارت برشمرد که این عوامل منجر به افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد گردید.

وی در ادامه به معرفی پنج کمیته درمان، زندگی، اتومبیل، مسئولیت و باربری و اموال بیمه سرمد پرداخت و عنوان کرد که این کمیته ها متشکل از مدیر فنی هر رشته و مدیران بازاریابی، فناوری اطلاعات و مالی به همراه 2 نفر از روسای شعب و 2 نفر از نمایندگان فعال بیمه سرمد که دانش و توانایی حل مسائل مرتبط با حوزه های فنی را داشته باشند، خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران