شماره: 671087 تاریخ : 1402/10/23-06:36:50

پژوهشکده بیمه برگزار می کند

کارگاه آموزشی نحوه تعیین حق بیمه بیمه های زندگی و محاسبه مشارکت در منافع بیمه زندگی به شرط حیات

کارگاه آموزشی «نحوه تعیین حق بیمه بیمه های زندگی و محاسبه مشارکت در منافع بیمه زندگی به شرط حیات» (از مجموعه دوره های تخصصی بیم سنجی) ، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه شنبه 26 دی ماه 1402 به صورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی «آمار و احتمالات و کاربرد آن در بیمه های زندگی»، «عوامل تعیین حق بیمه در بیمه های زندگی»، «محاسبه حق بیمه خالص در رشته به شرط حیات»، «محاسبه حق بیمه تجاری و مدیریت هزینه ها»، «محاسبه ذخیره ریاضی و مشارکت در منافع بیمه های به شرط حیات»، توسط خانم دکتر سروناز درواری مدیرعامل شرکت بیمه زندگی آگاه ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/کارگاه-اموزشی-نحوه-تعیین-حق-بیمه-بیمه-های-زندگی-و-محاسبه-مشارکت-در-منافع-بیمه-زندگی-به-شرط-حیات.bos