شماره: 657821 تاریخ : 1402/05/02-11:39:18

پژوهشکده بیمه برگزار می کند

کارگاه آموزشی مقررات بیمه تکافل در کشورهای منتخب و ارائه پیش نویس قوانین و مقررات لازم برای ایجاد نظام تکافل در ایران

کارگاه آموزشی مقررات بیمه تکافل در کشورهای منتخب و ارائه پیش نویس قوانین و مقررات لازم برای ایجاد نظام تکافل در ایران، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز شنبه 7 مرداد 1402 به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت مجازی برگزار می گردد، «بررسی و آسیب شناسی الگوهای عملیاتی رایج موسسات تکافل از بُعد فقهی»، «بررسی و تحلیل اسناد تکافل»، «بررسی و تحلیل چارچوب عملیاتی تکافل»، «بررسی چارچوب های ارزیابی و پذیرش ریسک در موسسات تکافل»، «بررسی چارچوب های ارزیابی و پرداخت خسارت در موسسات تکافل» و «بررسی قوانین تکافل در کشورهای منتخب (مالزی، افغانستان، پاکستان)»، توسط خانم فاطمه آزادبخت عضو هیئت علمی گروه پژوهشی مطالعات اسلامی پژوهشکده بیمه، ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/کارگاه-اموزشی-مقررات-بیمه-تکافل-در-کشورهای-منتخب-و-ارایه-پیش-نویس-قوانین-و-مقررات-لازم-برای-ایجاد-نظام-تکافل-در-ایران.bos