شماره: 669484 تاریخ : 1402/07/22-07:31:46

پژوهشکده بیمه با همکاری شرکت بیمه کوثر برگزار می کند

کارگاه آموزشی بررسی آثار و تحلیل اقتصادی تحول دیجیتال در سطح بنگاه و صنایع با تاکید بر صنعت بیمه

کارگاه آموزشی پیش رویداد دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با موضوع "بررسی آثار و تحلیل اقتصادی تحول دیجیتال در سطح بنگاه و صنایع با تاکید بر صنعت بیمه"، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه شنبه 25 مهر 1402 به صورت برخط برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت برخط برگزار می گردد، محورهای «دیجیتالی شدن، تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال»، «تحول دیجیتال و تحول ساختار بازار»، «تحول دیجیتال و هزینه مبادله»، «تحول مکانیسم های قیمت گذاری و جستجو»، «رفتار بنگاه های اقتصادی در اقتصاد دیجیتال»، «سرمایهگذاری در بنگاه های دیجیتال»، «دیجیتالی شدن و رقابت» و «جمع بندی، نتیجه گیری و رهنمودها برای صنعت بیمه» توسط دکتر وحید ماجد عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎باشد. پس از ثبت‎نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‎پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/کارگاه-اموزشی-بررسی-اثار-و-تحلیل-اقتصادی-تحول-دیجیتال-در-سطح-بنگاه-و-صنایع-با-تاکید-بر-صنعت-بیمه.bos