شماره: 669598 تاریخ : 1402/07/27-04:35:32

چهارشنبه های پاسخگوی بیمه دی با حضور مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی ج.ا.ا

مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی ج.ا.ا در جلسه ی پاسخگویی به نظرات و پیشنهادات مردمی بیمه دی شرکت کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ چهارشنبه26 مهرماه 1402 و همزمان با برگزاری جلسه ی پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی که چهارشنبه ی هر دو هفته یکبار و با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت برگزار می شود، هادی عبدالهی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی ج.ا.ا نیز شرکت کرد و از توجه و اهتمام ویژه ی بیمه دی به مقوله ی پاسخگویی تقدیر و تشکر نمود.

در این جلسه، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اصل مشتری مداری، تکریم و پاسخگویی به خانواده های معزز شهداء و ایثارگران را به عنوان بخش عمده ای از بیمه شدگان این شرکت، نه تنها وظیفه ای ذاتی در بیمه دی، بلکه فرهنگی سازمانی میان ارکان و اجزاء این شرکت برشمرده و بیان کرد: بیمه دی در تلاشی مستمر برای بهبود شرایط پاسخگویی به جامعه ی ایثارگری است.

هادی عبدالهی نیز ضمن قدردانی از بیمه دی به سبب ایجاد زیرساخت های لازم برای ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیمه شدگان، اظهار داشت: طی شش ماهه ی اول سال 1402، سهم بیمه دی از پرتفوی صنعت 5.5 ? بوده و این در حالی است که سهم این شرکت از شکایات وارده در کل صنعت، 3.2 ? است که این نشان دهنده ی تلاش این شرکت برای کاهش میزان شکایات نسبت به سال قبل است. چنان که این شرکت موفق شده از این حیث، در رتبه ی نخست در میان شرکت های بیمه ای قرار گیرد.

عبدالهی همچنین گفت: بیمه دی توانسته میزان پاسخگویی به شکایات خود را از 7 روز در شش ماهه ی ابتدایی سال 1401 به 3 روز در شش ماهه ی اول سال 1402 کاهش داده و بدین ترتیب ضمن ارتقاء شاخص رسیدگی و پاسخگویی خود به بالاترین سطح مورد نظر، در میان کلیه ی شرکت های بیمه ای از منظر رشد و میانگین مدت زمان پاسخگویی، موفق به کسب جایگاه دوم شده است.

در پایان این جلسه، مدیرعامل بیمه دی ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی ج.ا.ا اظهار امیدواری کرد با تلاش همه ی همکاران خود در بیمه دی، زمان ثبت و رسیدگی شکایات به حداقل ممکن تقلیل یافته و این شرکت به لحاظ پاسخگویی به مشتریان و بیمه شدگان خود در عالی ترین رتبه قرار گیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/چهارشنبه-های-پاسخگوی-بیمه-دی-با-حضور-مدیرکل-بازرسی-و-حسابرسی-داخلی-بیمه-مرکزی-جاا.bos