شماره: 514459 تاریخ : 1399/03/26-11:09:47

پیام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی درگذشت هنرمند پیش کسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، زنده یاد محمد علی کشاورز را تسلیت گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در پیام تسلیت دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

«نادره هنرمندی از تبار پیش کسوتان نامدار و اصیل سینما و تئاتر ایران روی در نقاب خاک کشید و نه تنها جامعه هنری بلکه مردم هنر دوست ایران اسلامی را در فقدان خویش اندوهگین کرد.

زنده یاد استاد محمد علی کشاورز یکی از شگفتی های سینما و تئاتر ایران است که در کنار بزرگانی همچون زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد عزت الله انتظامی، زنده یاد جمشید مشایخی و استاد علی نصیریان که عمرش دراز باد، ستون های سینمای ایران را بنیان نهادند و افسوس که امروز سه تن از آن بزرگمردان هنر در میان ما نیستند و روح چهارمین چهره بی بدیل هنر سینمای کشورمان نیز به آنان پیوست. بی تردید کلام از بیان سهم اثرگذار مرحوم کشاورز در سینما و تئاتر ایران قاصر است و شاید هنرمندی چون او دیگر تکرار نشود.

درگذشت هنرمند مردمی و چهره ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون، مرحوم محمد علی کشاورز را به خانواده گرامی و تمام دوستدارانش تسلیت می گویم. روحش در سایه رحمت پروردگار قرین آرامش و یادش در ذهن و دل ایرانیان همواره مانا و عزیز باد.»


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پیام-تسلیت-دکتر-مونسان-در-پی-درگذشت-محمدعلی-کشاورز.bos