شماره: 658177 تاریخ : 1402/05/17-10:56:17

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت روز خبرنگار / آگاهی بخشی و کمک به توسعه کشور سختی کار خبرنگاری را لذت بخش کرده است

علیرضا یزدان دوست در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و رسانه ای کشور تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در متن پیام تبریک علیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه ملت آمده است: فرارسیدن 17 مرداد ماه هر سال یادآور سختی های کار پرمخاطره خبرنگاری است. آگاهی بخشی به جامعه و کمک به فرایند توسعه کشور در همه بخش ها، رسالت رسانه و کار خبرنگاری به شمار می آید که سختی های آن را لذت بخش و دلچسب می کند.

از شما خبرنگاران و مدیران رسانه که بدون انتظار و چشم داشت، تخصص و تجربه عظیم خود را در اصلاح و بهبود عملکرد صنعت بیمه کشور به کار بسته اید و ما را در خدمت رسانی به بیمه گذاران، مشتریان، سهامداران و آحاد جامعه، یاری می کنید صمیمانه تشکر می کنم.

قدردان زحمات شما در این روز مبارک که به نام والای «خبرنگار» نامگذاری شده است، هستم و امیدوارم در کنار خانواده بزرگ رسانه ای کشور، روزهایی پر از موفقیت، سربلندی، سلامتی و به روزی را تجربه کنید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پیام-تبریک-مدیرعامل-بیمه-ملت-به-مناسبت-روز-خبرنگار-اگاهی-بخشی-و-کمک-به-توسعه-کشور-سختی-کار-خبرنگاری-را-لذت-بخش-کرده-است.bos