شماره: 618983 تاریخ : 1401/06/02-09:03:46

پوستر بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه منتشر شد

بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش بنیان صنعت بیمه» 13 آذرماه سال جاری همزمان با روز ملی بیمه در مرکز همایش های برج میلاد تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، با محوریت «تاثیر مولفه های اقتصاد دانش بنیان بر توسعه صنعت بیمه»، «مدیریت ریسک دانش بنیان حوادث سایبری، طبیعی و تغییرات اقلیمی در صنعت بیمه»، «مدیریت ریسک دانش بنیان در بیمه های درمان و زندگی»، «پوشش ها و خدمات بیمه ای مورد نیاز شرکت های دانش بنیان»، «بیمه گری هوشمند و فن آوری های نوین در زنجیره ارزش خدمات بیمه ای»، «چارچوب های حقوقی استفاده از داده های بیمه ای در بیمه نامه های سفارشی(Tailor Made)»، «نقش تکافل و ابزارهای مالی اسلامی در تحقق توسعه دانش بنیان صنعت بیمه»، «طراحی محصولات و ابزارهای دانش بنیان بیمه» و «سایر موضوعات مرتبط»، در روز 13 آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

علاقه مندان به مشارکت علمی در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه تا 1 آبان ماه 1401 فرصت دارند تا مقالات خود را پیرامون محورهای تعیین شده به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال مقالات، ثبت نام در همایش و ... به زودی از طریق سایت همایش بیمه و توسعه به نشانی https://seminar.irc.ac.ir به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پوستر-بیست-و-نهمین-همایش-ملی-و-دهمین-همایش-بین-المللی-بیمه-و-توسعه-منتشر-شد.bos