شماره: 616995 تاریخ : 1401/03/26-08:42:19

پرداخت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد

با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال 1401 بازنشستگان عزیز به سازمان تأمین اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما به التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از امروز به صورت استانی آغاز شده و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می شود. همچنین مستمری بگیرانی که واریزی آن ها در حساب هایی به جز بانک رفاه انجام می شود، مجموع حقوق و مابه تفاوت خرداد را در تاریخ 29 خرداد دریافت خواهند کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ابلاغ مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حقوق سال 1401 بازنشستگان عزیز به سازمان تأمین اجتماعی و اعلام قبلی در خصوص زمان واریز ما به التفاوت حقوق خردادماه، پرداخت افزایش حقوق خرداد از امروز به صورت استانی آغاز شده و ظرف چند روز آتی در سراسر کشور تکمیل می شود. همچنین مستمری بگیرانی که واریزی آن ها در حساب هایی به جز بانک رفاه انجام می شود، مجموع حقوق و مابه تفاوت خرداد را در تاریخ 29 خرداد دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است فرایند پرداخت حقوق این ماه، مشابه روال معمول و فهرست الفبایی، از بیستم خرداد آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد.
همچنین مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان نیز طی ماه های تیر و مرداد پرداخت می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پرداخت-افزایش-حقوق-خردادماه-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-اغاز-شد.bos