شماره: 619012 تاریخ : 1401/06/02-02:54:58

پخش زنده سخنرانی اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی دبی

سخنرانی اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی دبی، به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، پنل «مرزهای جدید در صنعت تکافل» در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی 2022 ، امروز 2 شهریور 1401 از ساعت 12:40 تا 13:30 برگزار می گردد. در این پنل دکتر عباس راد عضو کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه به ارائه سخنرانی در رابطه با موضوع «تکنولوژی های جدید در بیمه تکافل مانند بلاکچین و مالی پایدار» خواهد پرداخت.

همچنین سخنرانی علمی با موضوع «صنعت تکافل و حرکت به سوی چشم اندازی نوین متاثر از هم گرایی کشورهای اسلامی» توسط دکتر علی بنیادی عضو کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه، از ساعت 16:45 تا 17:00 در پنل «مدیریت ریسک، خدمات اکچوئری و چشم انداز آتی تکافل» ارائه خواهد شد.
علاقه مندان با مراجعه به صفحه اینستاگرام پژوهشکده بیمه می توانند سخنرانی اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی دبی را به صورت زنده مشاهده نمایند.

برنامه زمان بندی همایش


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/پخش-زنده-سخنرانی-اعضای-کارگروه-تکافل-پژوهشکده-بیمه-در-چهارمین-نشست-جهانی-تکافل-و-تکافل-اتکایی-دبی.bos