به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، کارشناسان این مدیریت پس از اجرایی شدن طرح مهر دانا در سراسر کشور از بهمن ماه سال گذشته، با هدف پاسخگویی به پرسشها و مسائل بیمهای بیمهگذاران، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات از طریق سامانه تلفن گویا به صورت شبانهروزی، پاسخگوی مسائل و مشکلات احتمالی مخاطبان و مشتریان خود است.
کارشناسان این مدیریت به طور متوسط روزانه به بیش از ده ها تماس تلفنی پاسخ میدهند که محور درخواست بیمهگذاران بیشتر در خصوص آشنایی با جزئیات طرح مهر دانا، پرداخت خسارات بیمه شخص ثالث، بدنه، آتشسوزی، درمان و درخواست نشانی مراکز پرداخت خسارت این شرکت است.
شرکت بیمه دانا از سال گذشته در پی اجرایی شدن طرح سراسری مهردانا و فعال کردن سامانه تلفن گویا به شماره 82468، آماده پاسخگویی به پرسش ها، مسائل و مشکلات احتمالی بیمهگذاران خود است.
« "مهر دانا" طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرضالحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن متقاضیان می توانند به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمهنامههای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مهر دانا اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمهگذاران را در قالب همکاری با بانک قرضالحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است.»