شماره: 265566 تاریخ : 1395/11/08-12:34:57

هیچ مدرسه ای در سیستان و بلوچستان در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد

روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: علی رغم بارندگی فراوان در مناطق مختلف استان، خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آب گرفتگی قرار ندارد.

با عنایت به صدور اخطاریه های جوی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در مناطق مختلف استان از همان لحظات اولیه موضوع به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان اعلام و با تاکید بر تمهید مقدمات و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، ضرورت پیگیری موضوع در دستور کار مسئولین استان قرار گرفت .

از آن جایی که این بارندگی قریب به 5 روز ادامه داشت مرتبا با هماهنگی روسای ادارات استان و ستادهای بحران مدیریت شهرستانها اقدام به موقع در راستای تعطیلی مدارس برخی از شهرستانها و مناطق به منظور پیشگیری از خطر احتمالی انجام پذیرفت.

خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی صورت گرفته هیچ مدرسه ای در معرض سیل و آبگرفتگی قرار ندارد و به علت شدت بارندگی تنها برخی از مدارس دچار رطوبت شده که موضوع در حال پیگیری است.

 با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه و جمعه مدارس، ناظران نوسازی استان با استقرار در مناطق مختلف در حال بررسی شرایط و وضعیت این مدارس هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/هیچ-مدرسه-ای-در-سیستان-و-بلوچستان-در-معرض-سیل-و-اب-گرفتگی-قرار-ندارد.bos