شماره: 658325 تاریخ : 1402/05/22-02:38:37

همیاران مشتری پیشنهادات خود را به مرکز نوآوری بانک ارائه کنند

رئیس مرکز نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: همیاران مشتری در ارتباط مستقیم با مشتری هستند و می توانند به خوبی نیازهای مشتری را درک کند. به همین علت نیز مرکز نوآوری روی پیشنهادات همیاران مشتری حساب می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

دکتر «علی مجیدی» رئیس مرکز نوآوری بانک نیز از سخنرانان این دوره آموزشی بود که سخنانش را این طور آغاز کرد: همیاران مشتری هم پای کارکنان شعب و با دلسوزی کامل نسبت به ارائه خدمت به مشتریان اقدام کردند. زحمات این عزیزان دیده شده و اکنون بانک با شرایطی بهتر از حضور این کارکنان بهره خواهد برد.
وی ادامه داد: در سال 1386 که بانک قرض الحسنه مهر ایران تأسیس شد، برخی به ادامه فعالیت آن امیدوار نبودند. زیرا اولین تجربه در این حوزه بود و تردیدهایی جدی درباره ادامه فعالیت آن وجود داشت. اکنون که بیش از 15 سال از فعالیت بانک می گذرد، دستاوردهای بانک مثال زدنی و در سطح شبکه بانکی تبدیل به الگو شده است.
مجیدی تصریح کرد: با این نگرش که بتوانیم تنوع ابزار و محصول برای مشتری تا بتوانیم شعار «کارت مهر، کارت زندگی» را محقق کنیم. مرکز نوآوری دستاوردهای شبکه بانکی و ترندهای جهانی را رصد و بررسی کند تا متناسب با نیاز مشتریان محصولات، خدمات و فرآیندهای نوینی را طراحی کند.
وی ادامه داد: همیاران مشتری در ارتباط مستقیم با مشتری هستند و می توانند به خوبی نیازهای مشتری را درک کند. به همین علت نیز مرکز نوآوری روی پیشنهادات همیاران مشتری حساب می کند. کارگروه های مختلفی در مرکز نواوری فعالیت می کنند و همیاران مشتری می توانند نیازهای مختلف مشتریان را به مرکز معرفی کنند تا محصولات متناسب با آن طراحی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/همیاران-مشتری-پیشنهادات-خود-را-به-مرکز-نواوری-بانک-ارایه-کنند.bos