به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت با اشاره به همدلی و انسجام سازمانی جاری در این سازمان، چنین فرهنگی ارزش آفرین را ستوده و اظهار داشت؛ نفی نگاه فرد محور و افزایش کار گروهی، همواره نتایج مثبتی در بیمه دی داشته که رضایتمندی مشتریان و سهامداران از جمله ثمرات ارزنده ی آن به شمار می آید.
مدیرعامل بیمه دی، استقبال این شرکت از تحولات نوآورانه و فن آورانه را گامی دیگر و فصلی نو در روند رو به رشد و تعالی بیمه دی توصیف نمود که می تواند به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا بدل گردد. وی طراحی و راه اندازی سامانه ی "دِی دار" را نشان دهنده ی عزم جدی سازمان جهت پیشرفت به سوی آینده ذکر نموده و اظهار داشت؛ بیمه گری دیجیتال و خدمت دهی آنلاین، دیگر یک افق یا چشم انداز در بیمه دی نیست، بلکه فرآیندی تحقق یافته است.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد؛ رویکرد آینده نگر به کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و نگاه امانتدارانه نسبت سهامداران سبب کسب دست آوردهای فعلی بوده و تضمین کننده ی موفقیت های بیمه دی در آینده است.