شماره: 432639 تاریخ : 1397/09/12-04:03:06

هشدار در مورد سرقت اطلاعات و کلاهبرداری

متأسفانه در چند وقت اخیر عده‌ای با سوءاستفاده از نام های‌وب قصد کلاه‌برداری از مشترکین را داشته‌اند و در توضیح ایمیل در خصوص برنده شدن در قرعه‌کشی‌ های‌وب صحبت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی های وب، روزانه حجم زیادی از ایمیل‌های جعلی برای افراد ارسال می‌شود که در آن افراد را ملزم به ثبت و یا تغییر اطلاعات مالی و بانکی خود می‌کنند. متأسفانه در چند وقت اخیر نیز عده‌ای با سوءاستفاده از نام های‌وب قصد کلاه‌برداری از مشترکین را داشته‌اند و در توضیح ایمیل در خصوص برنده شدن در قرعه‌کشی‌ های‌وب صحبت شده است.

آدرس ایمیل‌هایی که به‌صورت جعلی ساخته‌شده و ارسال می‌شوند بسیار شبیه به آدرس اصلی و صحیح‌ های‌وب است و از نام های‌وب در ایمیل‌های ارسالی استفاده‌شده تا بتوانند مشترکین را سریع‌تر فریب دهند. بااین‌حال در ایمیل‌های ارسالی از سوی آن‌ها نیز تعدادی از علائم و ویژگی‌ها وجود دارد که نشان‌دهنده و بیان‌گر جعلی بودن ایمیل آن‌ها است و تشخیص آن باکمی دقت و تیزهوشی برای اغلب مشترکین امکان‌پذیر است.

در صورت برگزاری هرگونه قرعه‌کشی از طرف شرکت های‌وب، نتایج آن از طریق صفحات اجتماعی به اطلاع مشترکین خواهد رسید و همچنین با کلیه برندگان تماس گرفته خواهد شد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/هشدار-در-مورد-سرقت-اطلاعات-و-کلاهبرداری.bos