شماره: 670185 تاریخ : 1402/08/29-05:52:49

پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی (IIUM) برگزار می کند

هشتمین پیش رویداد همایش بیمه و توسعه 1402 با عنوان آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو گر

کارگاه آموزشی پیش رویداد سی ا مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان " آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو گر" از ساعت 09:00 تا 11:00 روز شنبه 4 آذر 1402 به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در هشتمین پیش رویداد سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع " آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو گر" توسط دکتر حسن الدین محمد تاث ثاکر استادیار اقتصاد و مالی دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی (IIUM)برگزار می گردد، محورهای «معرفی»، «بررسی ادبیات»، «روش، الگوها و داده ها»، «نتایج و بحث» و «نتیجه گیری» ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد. پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می گردد.
گفتنی است دکتر حسن الدین محمد تاث ثاکر دارای درجه دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی و استادیار اقتصاد و مالی این دانشگاه است که موفق به کسب جوایزی از قبیل مقاله برتر، مقاله برجسته دستاورد پژوهشی، مقاله متعالی و برجسته انتشارات امرالد گردیده است. وی همچنین برگزار کننده همایش بین المللی بنیاد مالی اسلامی طی دوره های دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/هشتمین-پیش-رویداد-همایش-بیمه-و-توسعه-1402-با-عنوان-ایا-هوش-مصنوعی-باعث-چابکی-تکافل-در-مالزی-می-شود-با-ارایه-مستنداتی-از-ربات-گفتگو-گر.bos