شماره: 659365 تاریخ : 1402/06/29-03:17:15

نشست شورای مدیران بیمه سینا در سال 1402 برگزار شد

نشست شورای مدیران بیمه سینا به منظور بررسی تحقق اهداف و تبیین برنامه های کلان با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، عبداله سلطانی ثانی در این نشست با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری به لحاظ شاخص های عملکردی وضعیت قابل قبولی داشتیم اما باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر وصول مطالبات معوق گفت: جلوگیری از رشد مطالبات معوق و برنامه ریزی برای وصول آنها موجب ورود به موقع وجوه نقد به شرکت شده و کمک موثری در ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پرداخت منظم خسارت ها خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تلاش و همدلی برای تحقق بودجه ی هدف گذاری شده تا پایان سال اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید در این زمینه فعال باشند تا بتوانیم بودجه را محقق کنیم.

سلطانی با اشاره به اعلام سطح یک توانگری مالی و ارتقاء ظرفیت نگهداری ریسک بیمه سینا از سوی بیمه مرکزی بیان داشت: این اتفاقات مایه خرسندی و نتیجه همکاری و هم افزایی همه مدیران و کارکنان است و باید برای حفظ و بهبود آن نیز کوشا باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/نشست-شورای-مدیران-بیمه-سینا-در-سال-1402-برگزار-شد.bos