شماره: 670153 تاریخ : 1402/08/27-06:34:32

نتیجه داوری مقالات سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه اعلام شد

آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه 1402، ارزیابی و نتیجه داوری آن ها از طریق تارنمای همایش بیمه و توسعه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، پس از پایان مهلت فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ، ارزیابی و داوری مقالات دریافتی توسط اعضای کمیته علمی، نخبگان دانشگاهی و صاحبنظران صنعت با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز گردید.

بر پایه این گزارش، از تعداد 520مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه از داخل و خارج از کشور، 60 مقاله داخلی و خارجی در بخش ارائه، 60 مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه و 80مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد.
اساتید، صاحب نظران، مدیران و دانشجویانی که پیش از این مقالات خود را به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ارسال کرده اند می توانند با مراجعه به تارنمای همایش به نشانی http://seminar.irc.ac.ir نتیجه داوری مقاله خود را مشاهده نمایند.
شایان ذکر است سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری های نوین)» و با محورهای «هم افزایی نوآورانه بیمه و تکافل»، «نقش بیمه و تکافل در شکوفایی پژوهش، فناوری و آموزش»، «نقش صنعت بیمه و تکافل در مهار تورم»، «توسعه بین المللی صنعت بیمه و تکافل»، «تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک»، «چالش های نظارتی و حاکمیت شرکتی در بیمه و تکافل»، «تکافل خرد و بیمه زندگی»، «شایستگی های سرمایه انسانی در ساختار بیمه و تکافل»، «بیمه های اتکایی و تکافل اتکایی»، «حکمرانی هوشمند صنعت بیمه و تکافل» و «فناوری های نوین و صنعت بیمه و تکافل»، در روزهای 12 و 13 آذر 1402 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/نتیجه-داوری-مقالات-سی-امین-همایش-ملی-و-یازدهمین-همایش-بین-المللی-بیمه-و-توسعه-اعلام-شد.bos