شماره: 670130 تاریخ : 1402/08/27-05:58:45

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی مطرح کرد:

مهم ترین وظیفه ی شرکت های بیمه ، صیانت از حقوق بیمه شدگان است

عبدالرضا مصری اظهار اشت:افزایش رضایتمندی جامعه ی ایثارگری از خدمات بیمه دی مشهود است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی که در شهر اصفهان برگزار شد، عبدالرضا مصری نماینده ی مردم و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اهمیت پژوهش در تمامی حوزه ها به ویژه امور اقتصادی و صنعت بیمه اظهار داشت: اگر پژوهشی در صنعت بیمه صورت گیرد، مشخص خواهد شد که نظام بیمه ای چقدر می تواند در رونق صنایع و کارگاه ها نقش آفرین بوده و در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

عبدالرضا مصری با تصریح بر بند ششم از اصل دوم قانون اساسی مبنی بر حفظ کرامت انسان ها، گفت: نظام بیمه ای و تعاونی، از جمله اموری هستند که منتج به حفظ کرامت انسانی خواهند شد. وی افزود: هر شخصی ممکن است طی اتفاق یا حادثه ای، توان مالی خود را از دست بدهد. اما بیمه ها می توانند با جبران خسارت و ضرر وارد آمده، از کرامت آن شخص محافظت نمایند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه صنعت بیمه پاسخگوی خسارت هاست، خاطرنشان کرد: گرچه تمرکز صنعت بیمه بر مدیریت ریسک و پرداخت خسارت قرار دارد، ولیکن تا زمانی که به این صعنت، نگاهی همانند گیشه ی دریافت و پرداخت داشته باشیم، شاهد رشد آن نخواهیم بود. این در حالی است که اصلی ترین وظیفه ی شرکت های بیمه ای، صیانت از حقوق بیمه شدگان است و می بایست شرکت های بیمه ای این قانون را مدنظر قرار داشته باشند.
عبدالرضا مصری، در خاتمه ی سخنان خود طی اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده شهداء و ایثارگران، گفت: این قشر معظم و معزز با ایثار و فداکاری خویش، جامعه و ایران اسلامی را بیمه کرده اند و می بایست از بیمه دی به سبب ارایه ی خدمات بیمه ای به ایشان تشکر نمود.وی با اشاره به خدمت رسانی بیمه دی در حوزه ی درمان تکمیلی به یک میلیون و هفتصد هزار نفر از خانواده های ایثارگری، بهبود فرآیندهای پرداخت خسارت به جامعه ی هدف را، موجب افزایش مشهود رضایتمندی ایشان طی ماه های اخیر دانسته و اظهار امیدواری کرد؛ این روند استمرار و تداوم داشته باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مهم-ترین-وظیفه-ی-شرکت-های-بیمه-صیانت-از-حقوق-بیمه-شدگان-است.bos