شماره: 586921 تاریخ : 1400/06/02-12:16:20

مدیری که سیمبان شد

مدیری که با داشتن روحیه جهادی و خدمت رسانی به شهروندان به جای نیروی سیمبان برای تامین برق پایدار مشترکین اقدام کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، بر اثر برخورد کامیون با شبکه دو مداره و تخریب 3 اصله تیر فشار متوسط ، شبکه برق منطقه ای از شهرستان بمپور قطع شد، سیمبانان این اداره با توجه به شرایط اولیه تزریق واکسن کرونا شرایط مساعدی برای صعود نداشتند و کمبود نیروی انسانی کار آمد باعث شد تا مدیر اداره برق این شهرستان به جهت کاهش مدت زمان خاموشی با صعود از تیر و انجام مانور اقدام به پایداری برق مشترکان مناطق آسیب دیده نماید.

مدیر اداره برق شهرستان بمپور در ایبناره اظهار داشت: برق نعمت بسیار ارزشمندیست و لحظه ای نبود آن در این روزهای گرم و کرونایی بیش از پیش احساس می شود.
مرتضی اصلی بیان کرد: خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در این شرایط سخت به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم این منطقه هستند و در جهت پایدار بودن شبکه برق این مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: با توجه به حادثه اتفاق افتاده شبکه برق این شهرستان و شرایط نامناسب پرسنل سیمبان این اداره برخود لازم دانستم تا با انجام اقدامات لازم نسبت به پایداری شبکه برق منطقه آسیب دیده و خدمت به مردم اقدام نمایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، بمپور در 25 کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

بمپور از شمال به بخش های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیکشهر و از مغرب به شهرستان کهنوج (در استان کرمان) محدود است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مدیری-که-سیمبان-شد.bos