شماره: 636510 تاریخ : 1402/03/09-02:33:31

مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران پای درد دل کارکنان خود نشستند

کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند به طور مستقیم با مدیران بانک گفت وگو کرده و دغدغه های خود را بیان کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاونان مدیرعامل و رؤسای ادارات کل ستادی بانک از شنبه 6 خرداد تا پایان این ماه پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان بانک هستند.

این اقدام در راستای تقویت ارتباط مدیران ستادی و کارکنان صورت می گیرد و تا پایان ماه جاری هر روز یکی از مدیران ستادی به مدت 2 ساعت پاسخگوی کارکنان خواهد بود.
شنیدن بی واسطه مشکلات کارکنان، آگاهی بیش از پیش مدیران ستادی از دغدغه های کارکنان صف و ایجاد تسلط کامل تر مدیران به چالش های پرسنلی و عملیاتی سازمان از جمله اهداف برقراری این ارتباط است.
گفتنی است این طرح معطوف به برهه کنونی نیست و در ماه های آتی نیز مجدداً اجرا خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/مدیران-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-پای-درد-دل-کارکنان-خود-نشستند.bos