شماره: 636840 تاریخ : 1402/03/21-09:15:49

«محمدحسین فرهمند راد» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی شد

مراسم معارفه و تودیع «محمدحسین فرهمند راد» سرپرست مدیریت شعب استان خراسان جنوبی و «وحید مرادنژاد» مدیر شعب سابق این استان با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از زحمات کارکنان، جذب 9 درصد از نقدینگی استان را نتیجه تلاش همه پرسنل استان دانست و بر افزایش این میزان به 10 درصد تا پایان سال جاری و قرار گرفتن در جایگاه چهارم بانک های استان تأکید کرد.

در ادامه «احمدرضا فرجی» معاون سرپرست امور استان ها، با ابلاغ حکم دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک و خیرمقدم به «محمدحسین فرهمند راد» سرپرست مدیریت شعب استان، از زحمات و تلاش های «وحید مرادنژاد» مدیر سابق شعب استان تقدیر و تشکر کرد .
وی افزود : در سال های اخیر بانک قرض الحسنه مهر ایران نقشی پیشرو در نظام بانکی کشور داشته است. امیدواریم بتوانیم با تقویت ساختار مدیریتی به رشد حداکثری برسیم .
«وحید مرادنژاد» مدیر شعب سابق استان خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان بیان داشت: دستاوردهای این استان نتیجه کار تیمی و تلاش همه همکاران صف و ستاد استان است و سپاسگزار زحمات همه این عزیزان هستم .
در پایان مراسم «فرهمند راد» باتشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و هیأت مدیره بانک،گفت: خوشحالم که می توانم در بخش دیگری از بانک قرض الحسنه مهر ایران خدمت کنم و برای توسعه سنت پسندیده قرض الحسنه تلاش کنم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/محمدحسین-فرهمند-راد-سرپرست-مدیریت-شعب-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-در-استان-خراسان-جنوبی-شد.bos