شماره: 621892 تاریخ : 1401/09/24-09:24:16

قاسم صفایی نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی منصوب شد

در مراسمی با حضور معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری و فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی، ضمن تقدیر از خدمات محسن تقیانی در مدت سرپرستی، قاسم صفایی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات علمی و فرهنگی معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی با حضور دکتر مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها و جمعی از مدیران ستادی سازمان تأمین اجتماعی و مدیران شرکت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم، محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی سازمان تامین اجتماعی و سرپرست اسبق انتشارات علمی و فرهنگی ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماهه این شرکت، از زحمات کارکنان این مجموعه تقدیر و نسبت به حرکت رو به جلوی این شرکت در زمان مدیریت جدید ابراز امیدواری کرد.
قاسم صفایی نژاد مدیرعامل جدید شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، بنیانگذار نشر صاد و تا پیش از این مدیرعامل این شرکت انتشاراتی بوده است. وی همچنین دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه است.
شرکت انتشارات علمی و فرهنگی یکی از شرکت های مأموریتی سازمان تأمین اجتماعی است که در حوزه چاپ و نشر کتاب و نیز ارائه خدمات تولید رسانه های صوتی و تصویری فعالیت دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/قاسم-صفایی-نژاد-به-عنوان-مدیرعامل-شرکت-انتشارات-علمی-و-فرهنگی-منصوب-شد.bos