شماره: 617052 تاریخ : 1401/03/28-01:28:15

فرهنگ قرض الحسنه می تواند مشکلات کشور را برطرف کند/ امید مردم به خدمات قرض الحسنه است

نماینده عالی آیت الله العظمی سیستانی گفت: ترویج و حمایت از فرهنگ قرض الحسنه، مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهد کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد شهرستانی» در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه در اشاعه و معرفی برنامه های قرض الحسنه باید تلاش مضاعفی کرد، گفت: امید مردم به خدمات ارزشمند قرض الحسنه در نظام اقتصادی است.

وی با بیان اینکه باید معرفی صحیح و کاملی از فعالیت های خود داشته باشید، گفت: تنها با این روش می توانید مراجع تقلید و فقهای حوزوی را قانع و توجیه کنید.

مدیریت قرض الحسنه الگوی اداره کشور باشد

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی با بیان اینکه کشور را نمی توان بدون همراهی تعهد، تخصص و مدیریت اداره کرد، گفت: واقعاً باید مطالعه کرد که چگونه کشورهای آمریکایی و اروپایی می توانند به مشتریان خود تسهیلات با کارمزد صفر درصد بدهند و چگونه برخی از کشورهای اسلامی مانند سنگاپور از این الگو به بهترین نحو استفاده کرده و به پیشرفت های اقتصادی چشمگیری دست یافتند.

وی با تأکید بر اینکه نباید با تبلیغات سوء، سیستم بانکی را تحت تأثیر قرار داد، گفت: اینکه بانکی می تواند تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد بدهد، قابل تحسین و حمایت است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/فرهنگ-قرض-الحسنه-می-تواند-مشکلات-کشور-را-برطرف-کند-امید-مردم-به-خدمات-قرض-الحسنه-است.bos