شماره: 635188 تاریخ : 1402/01/22-09:42:26

فراخوان ترجمه کتاب Fintech and Islamic Finance; Digitalization, Development, and Disruption

پژوهشکده بیمه از علاقه مندان به ترجمه کتاب با عنوان Fintech and Islamic Finance; Digitalization, Development, and Disruption دعوت به عمل می آورد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، به منظور کمک به گسترش دانش بیمه ای، ترجمه کتاب Fintech and Islamic Finance; Digitalization, Development, and Disruption نوشته نفیس علم ، لوکش گوپتا و عبدالحسین ضامنی منتشر شده در سال 2019، در دستور کار پژوهشکده بیمه قرار گرفته است.

پژوهشکده بیمه از کلیه اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران و کارشناسانِ علاقه مند به ترجمه کتاب بیمه ای با مشخصات فوق دعوت می کند در صورت تمایل به همکاری، فرم درخواست ترجمه را با ذکر عنوان کتاب تکمیل و به همراه سوابق علمی و اجرایی خود و ترجمه صفحات ارائه شده، حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت 1402 به آدرس ایمیل nashr@irc.ac.ir ارسال فرمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش فراخوان های وب سایت پژوهشکده بیمه مراجعه و یا با شماره تلفن 22092265 - 021 تماس حاصل نمایید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/فراخوان-ترجمه-کتاب-Fintech-and-Islamic-Finance-Digitalization-Development-and-Disruption.bos