شماره: 594421 تاریخ : 1400/12/07-05:18:45

دکتر میرهاشم موسوی خبر داد:

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی ظرف امروز و فردا پرداخت می شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: "عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می شود."

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی اظهار داشت: "با همراهی دولت مردمی سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهور در زمینه تأدیه بخشی از دیون سازمان تأمین اجتماعی، عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان ظرف امروز و فردا( هفتم و هشتم اسفند) پرداخت می شود. مطابق با مصوبه هیأت محترم وزیران مبلغ عیدی برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان یک میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است. همچنین بازنشستگان محترم به ازای همسر 400 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل خود نیز 150هزار تومان دریافت می کنند."

لازم به ذکر است براساس اطلاعات پرداختی مستمری بگیران تأمین اجتماعی؛ حدود 8 درصد از مستمری بگیران مشمول دریافت عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی و مابقی این عزیزان عیدی مربوط به متأهلین یا متکفلین را دریافت می کنند. همچنین همسران بازمانده مستمری بگیر تأمین اجتماعی نیز عیدی مربوط به متأهلین را دریافت می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/عیدی-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-ظرف-امروز-و-فردا-پرداخت-می-شود.bos