شماره: 670440 تاریخ : 1402/09/12-06:00:49

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره؛

شعبه تخصصی بیمه های زندگی بیمه ملت در ارومیه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، شعبه بیمه های زندگی این شرکت در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، شعبه بیمه های زندگی این شرکت در ارومیه در مراسمی با حضور علی رضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمه ملت در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عزم مدیران ارشد شرکت برای خدمت رسانی بهتر و دسترسی آسان بیمه گزاران به محصولات بیمه ای شرکت، گفت: بر این اساس و با موافقت اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، شعبه تخصصی بیمه های زندگی در استان آذربایجان غربی افتتاح شد و انتظارمان این است که پرتفوی مناسبی برای شرکت در این بخش جذب شود.

وی افزود: در کنار موضوع افتتاح شعبه و به لحاظ تخصصی بودن موضوع، ضرورت آموزش درست نیروی انسانی در جهت جذب پرتفوی بیمه های زندگی احساس شد و در این جهت کادر مجرب و آگاه نیز در این استان مشغول کار هستند و قطعا با اقدام امروز دریچه جدیدی برای دستیابی به اهداف شرکت و کسب سهم بازار در حوزه بیمه های زندگی گشوده خواهد شد.

یزدان دوست تصریح کرد: تلاش شده تا آموزش و توسعه نیروی انسانی با هدف همگامی با تغییرات سازمانی و محیط اجتماعی صورت گیرد تا تک تک افراد بتوانند به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و با حفظ کارایی، اثربخشی حرفه ای خود را نیز افزایش دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/شعبه-تخصصی-بیمه-های-زندگی-بیمه-ملت-در-ارومیه-افتتاح-شد.bos