شماره: 669921 تاریخ : 1402/08/15-05:36:12

پژوهشکده بیمه برگزار می کند

ششمین کارگاه آموزشی پیش رویداد همایش بیمه و توسعه 1402 با عنوان بررسی ابعاد تولید و توسعه محصولات تکافلی در ایران

ششمین کارگاه آموزشی پیش رویداد سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان "بررسی ابعاد تولید و توسعه محصولات تکافلی در ایران" از ساعت 9:00 تا 11:00 روز شنبه 20 آبان 1402 به صورت برخط برگزار می گردد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در ششمین پیش رویداد سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع "بررسی ابعاد تولید و توسعه محصولات تکافلی در ایران" توسط مهندس مهدی مصباح، معاون مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه آسیا برگزار می گردد، محورهای «راهبردهای توسعه محصولات تکافل در مالزی»، «عملکرد رشته های بیمه ای همسو با محصولات مشابه تکافل در بازار ایران» و «ارائه پیشنهاد برای تولید و توسعه محصولات تکافل در ایران» ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد. پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/ششمین-کارگاه-اموزشی-پیش-رویداد-همایش-بیمه-و-توسعه-1402-با-عنوان-بررسی-ابعاد-تولید-و-توسعه-محصولات-تکافلی-در-ایران.bos