شماره: 590970 تاریخ : 1400/08/25-10:15:48

هفته آینده؛

ششمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران با هدف بررسی سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم در توسعه انرژی های تجدیدپذیر، 29 و30 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، این دوره از نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران 29 و 30 آبان ماه توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود. این کنفرانس و نمایشگاه بین المللی با هدف بررسی چالش های پیش روی توسعه انرژی های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم برگزار خواهد شد.

از مهم ترین موضوعات مطروحه در این رویداد بین المللی می توان به بررسی سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم در توسعه انرژی های تجدیدپذیر، بررسی چالش بازار انرژی های تجدیدپذیر در کشور و راهکارهای برون رفت از وضع فعلی، روش های نوین تأمین مالی و حضور صنایع بزرگ در سرمایه گذاری نیروگاه های تجدیدپذیر جهت تأمین برق، سیاست های بومی سازی صنعت انرژی های تجدیدپذیر و بررسی روند توسعه تکنولوژی انرژی های تجدیدپذیر در دنیا با حضور سخنرانان داخلی و خارجی می توان اشاره کرد.

با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب جهت معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی های تجدیدپذیر کشور با حمایت وزارت نیرو، ساتبا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر سازمان های مربوطه، جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران طراحی شده و در افتتاحیه ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران، به فعالان برتر و منتخب این حوزه در سطوح زیر اعطا خواهد شد.

این جایزه با هدف ایجاد انگیزه و تحرک برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر، ترویج و ارتقای آگاهی جامعه در حوزه انرژی های تجدیدپذیر، تقدیر از نمونه های موفق کشوری توسعه انرژی های تجدیدپذیر و کمک به شکل گیری و تکمیل اکوسیستم انرژی های تجدیدپذیر با حضور نقش آفرینان این حوزه برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/ششمین-نمایشگاه-بین-المللی-انرژی-های-تجدیدپذیر-برگزار-می-شود.bos