شماره: 670591 تاریخ : 1402/09/19-05:50:46

پژوهشکده بیمه برگزار می کند:

سیزدهمین کارگاه آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه با عنوان تحول کسب وکار شرکت های بیمه با ورود به زیست بوم های نوآوری

سیزدهمین کارگاه آموزشی پسارویداد سی مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان «تحول کسب وکار شرکت های بیمه با ورود به زیست بوم های نوآوری» از ساعت 9:00 تا 11:30 روز سه شنبه 21 آذر 1402 به صورت برخط برگزار می گردد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در سیزدهمین پسارویداد سی مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع «تحول کسب وکار شرکت های بیمه با ورود به زیست بوم های نوآوری» توسط دکتر ایمان ارسطو مدیرعامل مرکز نوآوری بیمه و مالی پلنت برگزار می گردد، «راهبرد توسعه کسب وکار زیست بومی»، «نقشه پرتفوی زیست بومی»، «ایجاد پرتفوی اکتشافی»، «تمرین ایده پردازی نوآورانه و آزمون های اکتشافی»، «ایجاد پرتفوی بهره برداری»، «بررسی موردی موفق ترین شرکت بیمه در توسعه: پینگ آن» و «ایجاد نقشه فرهنگ سازمانی» ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‎باشد. پس از ثبت‎نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/سیزدهمین-کارگاه-اموزشی-پسارویداد-همایش-بیمه-و-توسعه-با-عنوان-تحول-کسب-وکار-شرکت-های-بیمه-با-ورود-به-زیست-بوم-های-نواوری.bos