شماره: 669973 تاریخ : 1402/08/17-06:13:21

سفر مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان مازندران

بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه گذاری و اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما و شورای اداری برای سفری دو روزه، صبح چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه سال جاری به استان مازندران سفر می کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر دو روزه، سید اصغر جلیلی نیا رییس هیات مدیره و بهروز جعفرخانی رئیس اداره کل اعتبارات به همراه مهدی صفری معاون مالی و اعتباری استان مازندران صبح روز چهارشنبه از شعب بابلسر، محمودآباد، نور و سه باجه بانکی روستایی منتخب بازدید و با کارکنان شعبه و مسئولان باجه ها در مورد مسائل و مشکلات کاری گفت و گو می کنند.

در گروه دوم، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره با همراهی کامران طیبی معاون فنی، اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان از شعب بابل، آمل و دو باجه بانکی روستایی بازدید و با همکاران و روسای این شعب و مسئولان این باجه ها گفت و گو خواهند کرد.

در گروه سوم، داود قزلباش مدیر امور استان ها و بازاریابی، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی با همراهی عبادا...نیازی مدیریت شعب استان از شعب رامسر، تنکابن، چالوس ، نوشهر و چهار باجه منتخب در این شهرستان ها بازدید می کنند و محسن اخلاقی مدیر امور حراست به همراه مصطفی شمسی و محمدرضا ظاهرفکر روسای حوزه حراست و بازرسی در گروه چهارم از شعب بانک در شهرستان های قائمشهر، جویبار و دو باجه بانکی روستایی منتخب بازدید می کنند.

شیری در روز دوم سفر با همراهی نیازی، از شعبه مرکزی ساری و واحدهای ستادی استان بازدید کرده و ضمن دیدار با کارکنان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران در این واحدها قرار می گیرد.

همچنین در این سفر مدیرعامل و هیات همراه از طرح در حال احداث مرغ گوشتی و باجه بانکی روستایی زید سفلی تحت نظارت شعبه مرکزی ساری بازدید می کنند.بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا ه ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب و حضور در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه های سفر دو روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان مازندران خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/سفر-مدیر-عامل-پست-بانک-ایران-و-هیات-همراه-به-استان-مازندران.bos