شماره: 636700 تاریخ : 1402/03/18-10:05:49

همزمان با افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی صورت گرفت:

رونمایی از 4 طرح جدید بیمه ای

با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت های بیمه، از 4 طرح و سامانه جدید رونمایی شد

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس بهزادپور ضمن استقبال از حرکت شرکت ها و استارت آپ های بیمه ای به سمت نوآوری، گفت: صنعت بیمه نیازمند خلاقیت و ایده های جدید با تکیه بر فناوری های نوین است.

رئس کل بیمه مرکزی، نمایشگاه صنعت مالی را فرصتی برای تعامل بیشتر سه رکن اصلی مالی کشور و خلق ایده، خدمات و محصولات جدید دانست.
مهندس بهزادپور طی بازدید از غرفه های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، از طرح بیمه البرز با نام "شوکا" رونمایی کرد. طرح شوکا با هدف توسعه ی فروش بیمه نامه های عمر و زندگی طراحی شده و بیمه گذاران در این طرح می توانند به صورت قرض الحسنه و بدون ضامن، بیمه زندگی شوکا را تهیه کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.
همچنین بیمه ایران در حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی از سه طرح نوین خود با عناوین «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز»، «بیمه طرح پیمان» و «اپلیکیشن بیمه ایران من» به عنوان جدیدترین طرح ها رونمایی کرد. بنا بر این گزارش، در " سامانه نظرسنجی و آزمون ساز " این شرکت ، امکاناتی برای ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذینفعان از محصولات و خدمات بیمه ایران ، نظرسنجی در خصوص هر نوع فعالیت و عملکرد از کارکنان و …، قابلیت ارائه گزارش های کاربردی و پویا جهت تصمیم گیری و تعیین سیاست ها و خط مشی ها و .... به صورت داینامیک در نظر گرفته شده است.
" اپلیکیشن بیمه ایران من " نیز ، خدمات مختلف بیمه ای برای صدور و پرداخت خسارت برای بیمه گزاران ، زیان دیدگان و تمامی مشتریان است که با نصب این اپلیکیشن، می توانند بدون نیاز به حضور در شعب و مراکز خسارتی بیمه ایران خدمات دریافت کنند.
در بخش دیگری از اولین روز پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور، از سامانه هوشمند تعیین خسارت و پرداخت خسارت آنلاین با عنوان بیمانی رونمایی شد.
بیمانی یک سامانه هوشمند است که فرایند ارزیابی و تعیین خسارت را بر اساس مستندات ارسالی بیمه گذار به صورت رایگان و غیرحضوری انجام می دهد. در واقع به کمک اپلیکیشن بیمانی با دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت، می توانید تنها با چند کلیک خسارت بیمه ای خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.
همچنین شرکت بیمه زندگی کاریزما نیز از 4 محصول خود در حوزه بیمه که ترکیبی از سرمایه گذاری و بیمه عمر با عناوین "بیمه زندگی با مدیریت ثروت" طرح سبک کاریزما، "بیمه زندگی گروهی"طرح یاد، "بیمه عمر اندوخته دار" طرح ثمر و"بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی"طرح توشه رونمایی کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/رونمایی-از-4-طرح-جدید-بیمه-ای.bos