شماره: 669939 تاریخ : 1402/08/16-06:14:15

روز پر بازدید غرفه بانک سینا در آغاز دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس

بانک سینا در نخستین روز از دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش «کیش اینوکس 2023» میزبان مدیران ارشد نهادهای دولتی و خصوصی، فعّالان و نخبگان تجاری و اقتصادی کشور بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک با حضور و مشارکت فعال در دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش، ضمن معرفی و ارائه آخرین محصولات و خدمات، تعامل سازنده و ثمربخش با نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی را برای توسعه ارتباطات و همکاری های مشترک در حوزه خدمات ارزی و ریالی در دستور کار خود قرار داده است.
بر اساس این گزارش، در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، غرفه بانک سینا مورد توجه و استقبال خیل کثیر مدیران و فعّالان بنگاه های اقتصادی، مؤسسات و گروه های مالی و شرکت های سرمایه گذاری حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان بود که از جمله آن ها می توان به شرکت ملی خدمات انفورماتیک، جامعه هتل داران کیش، انجمن سرمایه گذاران کیش، سازمان بورس و اوراق بهادار، سندیکای صنعت، شرکت نفت و گاز سرو، صندوق شریف، پردیس کیش دانشگاه تهران، هلدینگ پارت گوال گیتی و...اشاره کرد.
گفتنی است دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس 2023 به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین رویدادهای اقتصادی کشور تا تاریخ 18 آبان ماه امسال، در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش با حضور و مشارکت گسترده نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی در حال برگزاری است و بانک سینا با رویکرد توسعه سرمایه گذاری، استفاده از ظرفیت های مشترک بازار پول و سرمایه و... از طریق ارائه خدمات و محصولات جدید و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های خود، در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/روز-پر-بازدید-غرفه-بانک-سینا-در-اغاز-دهمین-دوره-نمایشگاه-کیش-اینوکس.bos