شماره: 593049 تاریخ : 1400/10/25-02:17:01

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد:

رضایت شرکای اجتماعی یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد

عملکرد وصول حق بیمه شعبه یک اردبیل با حضور مدیرکل ، سرپرست معاونت منابع بیمه ای و روسای ادارات مرتبط اداره کل، رئیس ، معاون و مسوولین وصول حق بیمه، بازرسی و اجراییات شعبه بررسی شد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شعبه گفت: نشست های تخصصی در قالب بررسی عملکردها یکی از روش های است که می توان با هم افزایی نسبت به بازنگری در رویکرد ها، عملکردها و اصلاح فعالیت ها بهره جست.

وی افزود: نشست های هم اندیشی در افزایش سطح دانش کارکنان و ایجاد وحدت رویه در انجام امورات شعب موثر می باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته به مخاطبین سازمان ضروری می باشد گفت: رضایت شرکای اجتماعی (کارفرمایان، بازنشستگان و کارگران) یک اصل مهم در سازمان تامین اجتماعی می باشد.

وی افزود: تامین منابع برای انجام تعهدات سازمان به جامعه هدف با مشارکت دولت،کارفرمایان و کارگران انجام می شود یقینا ایجاد تعاملات دوسویه و تسهیل در امورات ذینفعان سازمان باعث افزایش منابع سازمان شده و در تحقق اهداف و برنامه های سازمان تامین اجتماعی موثر می باشد.

شیرزاده در این جلسه بر جذب بیمه شدگان جدید در قالب طرح بیمه خانواده ایرانی اشاره نمود و گفت: همکاران باید تلاش نمایند تا کلیه کارگران و اقشار مختلف جامعه تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند .

لازم به یادآوری می باشد در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و چالش های پیش رو راهکارهای لازم ارائه شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/رضایت-شرکای-اجتماعی-یک-اصل-مهم-در-سازمان-تامین-اجتماعی-می-باشد.bos