شماره: 635031 تاریخ : 1402/01/19-11:31:34

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در بازدید از شرکت های شستا:

رشد تولید و افزایش بهره وری از مولفه های مهم مهار تورم است/ شرکت های سرمایه گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده اند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام فروشی جلوگیری شود.

به گزارش بانک و صنعت ، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با همراهی ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مسعود اسم خانی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و امیر حسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین از بخشهای مختلف شرکت کاشی و سرامیک سعدی، شرکت ایرانول و مجتمع قیرسازی تهران نفت نفت پاسارگاد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های این شرکت ها به خصوص در حوزه سرمایه گذاری ها و پروژه های توسعه ای قرار گرفت.

مرتضوی در جریان این بازدید بر افزایش تلاش ها و مجاهدت در مسیر رونق تولید و تحقق شعار سال تاکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بی شک با تلاش و همت همه کارکنان جبهه تولید، پیشرفت اقتصادی کشور با قدرت و قوت بیشتری حاصل می شود.
سید صولت مرتضوی در این دیدار در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: امروز برای بازدید، نظارت میدانی و هم برای احوالپرسی از کارگران سخت کوش و عرض خداقوت به این مجموعه تولیدی آمدیم.
وی اضافه کرد: مبحث رشد تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال، به همه مجموعه های تولیدی برمی گردد و البته که ما اگر بتوانیم رشد تولید داشته باشیم افرایش بهره وری نیز خواهیم داشت و با افزایش بهره وری یکی از مولفه های مهار تورم هم اتفاق خواهد افتاد.
مرتضوی افزود: مجموعه شرکت های سرمایه گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده اند و یکی از راه های این ایجاد شفافیت، ارائه محصول در بازار سرمایه است.

مرتضوی اضافه کرد: ما بخش قابل توجهی از شرکت های سود ده را در بازار سرمایه ثبت و عرضه کردیم و شرکت هایی که تاکنون موفق به این کار نشدند هم به زودی با رفع موانع پیش رو، وارد بازار سرمایه خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقام معظم رهبری بر تحقق رشد تولید تاکید ویژه فرمودند و در واقع رشد تولید باید در تمام عرصه ها باشد و گستره محصولات بالادستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز فراگیرتر شود.

مرتضوی افزود: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد و ما نیز همسو با سایر دولتمردان در بخش های دولت پیگیر هستیم که بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام فروشی جلوگیری شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/رشد-تولید-و-افزایش-بهره-وری-از-مولفه-های-مهم-مهار-تورم-است-شرکت-های-سرمایه-گذاری-در-زیرمجموعه-وزارتخانه-مبنای-کارشان-را-بر-شفافیت-قرار-داده-اند.bos