به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، خداقلی میرزایی، مدیر کل شرق تهران بزرگ نیز با ارائه گزارش عملکرد واحد های مختلف اداره کل و تشکر از مساعی کلیه همکاران بابت اخذ رتبه اول در سطح کشور جهت اجرای طرح نوبت دهی غیر حضوری، با اشاره به مشکلات و چالشهای پیش روی سازمان در زمینه های مختلف، از جمله وصول مطالبات معوق (با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه)، کاهش تعداد بیمه پردازان به علت اخراج های دسته جمعی کارگران به ویژه در شرکت های فعال حوزه شهرداری تهران و به تبع آن افزایش مقرری بگیران بیمه بیکاری، بر پیشبرد ماموریت های سازمان طبق چشم انداز و برنامه مصوب اداره کل تاکید و از همه مسئولین و کارکنان خواستند تا تمام تلاش و همت خود را در راستای نیل به اهداف سازمانی و خدمت به مخاطبین (بیمه شدگان و کار فرمایان) به کار گیرند.