شماره: 636739 تاریخ : 1402/03/18-03:05:11

دیدار مدیر کل حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران با مدیر عامل شرکت فن آوران اعتماد راهبر در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور ، مریم کاویانی فر مدیر کل حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران با محمد رضا پور حسن مدیر عامل شرکت فناور(فناوران اعتماد راهبر ) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، کاویانی فر در این دیدار با اشاره به موضوع الکترونیکی کردن قراردادهای شرکت و تعریف امضای الکترونیکی و احراز هویت طرفین قرارداد اظهار داشت: با توجه به حجم بالای قراردادهای بیمه ایران و پیشرفت فناوری در حوزه حقوق و همچنین در راستای تسریع در روند خدمات ، در نظر داریم از توانمندی ها ی شرکت فناور برای پیاده سازی سیستم قراردادهای الکترونیکی در شرکت بیمه ایران استفاده نماییم.

وی افزود : با استقرار سیستم قراردادهای الکترونیکی این امکان برای اشخاص و شرکت های مختلف برای توافق به شکل مجازی و غیرحضوری فراهم خواهد شد.
گفتنی است گروه خدمات انفورماتیک راهبر توسط وزارت بازرگانی به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیک تاسیس شده و به عنوان هلدینگ تخصصی آی سی تی شرکت سرمایه گذاری غدیر و زیر مجموعه هلدینگ مالی غدیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دیدار-مدیر-کل-حقوقی-و-امور-قراردادهای-بیمه-ایران-با-مدیر-عامل-شرکت-فن-اوران-اعتماد-راهبر-در-پانزدهمین-نمایشگاه-صنعت-مالی.bos