شماره: 658388 تاریخ : 1402/05/24-10:23:16

دومین جلسه در زمینه ی همکاری بیمه دی با وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مذاکرات اولیه در خصوص تجمیع امور بیمه ای این وزارتخانه در بیمه دی به انجام رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ در این جلسه مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت با اشاره به تجربه و توانمندی شرکت متبوعش در تمامی حوزه ها ی بیمه ای به ویژه در اجرای پروژه های متعدد درمان تکمیلی، گفت: بیمه دی آماده است تا در راستای رضایتمندی این وزارتخانه، تمامی ظرفیت و بضاعت خود را بکار گیرد.

همچنین در این نشست، دکتر محمدعلی زهره ای نیز اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، شاخص های تخصصی و متعددی را برای انتخاب بیمه گر در نظر گرفته که شرکت بیمه دی با توجه به اجرای موفق قراردادهای متعدد و متنوع، از جمله پروژه ی بیمه ی درمان تکمیلی خانواده های معزز شهداء و ایثارگران، دارای زیرساخت های لازم و کافی برای عقد قرارداد می باشد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه علاوه بر معاونین فنی و توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی، برخی دیگر از مدیران ارشد بیمه دی و وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند و مقرر شد تا جلسات کارشناسی جهت توسعه ی همکاری های فی مابین تداوم یابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دومین-جلسه-در-زمینه-ی-همکاری-بیمه-دی-با-وزارت-راه-و-شهرسازی-برگزار-شد.bos