شماره: 576254 تاریخ : 1400/01/15-05:27:41

سخنگوی کمیسیون اقتصادی بیان کرد

دلیل لغو جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با 2 وزیر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی، گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تنظیم بازار روز سه شنبه در صحن علنی قرائت می شود.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از ایسنا، مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 15 فروردین ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه خبر داد و گفت: پیرو برگزاری جلسه ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس درخصوص تنظیم بازار و به ویژه تامین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی مجددا با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال 99 و برنامه ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی بود که متاسفانه به دلیل آنکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه برگزار نشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دلیل-لغو-جلسه-امروز-کمیسیون-اقتصادی-با-2-وزیر.bos