شماره: 522069 تاریخ : 1399/08/10-02:22:42

دستور ویژه وزیر صمت برای جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی

وزیر صنعت، معدن و تجارت به دنبال ارائه کسب و کار تولید کلاچ برقی در برنامه «میدون» شبکه سه سیما، به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

به گزارش بانک و صنعت ، جوان مخترع اهل سیستان و بلوچستان هفته گذشته در برنامه تلویزیونی «میدون» شبکه سه سیما، طرح کسب و کار تولید کلاچ برقی را ارائه کرد که با استقبال هیأت داوران رو به رو شد و در شبکه های اجتماعی هم بازتاب داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین راستا، به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

علیرضا رزم حسینی در دستور صادره خطاب به رئیس هیأت عامل ایدرو تاکید کرده است: حمایت از شرکت های دانش بنیان و مخترعان جوان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و محصولات در بخش های مختلف صنعت به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/دستور-ویژه-وزیر-صمت-برای-جلب-همکاری-جوان-سیستان-و-بلوچستانی-مخترع-کلاچ-برقی-با-حفظ-حقوق-مالکیت-معنوی.bos